Faste læsere


Sider

torsdag den 11. februar 2010

Hurra for HISPANITAS - og medfødt durracell batteri

Jeg har haft en "rutchebanedag" idag...ala "den store" i tivoli" med de vildeste ups and downs.
Ikke helt frit fald, men tæt på

Gudskelov er jeg en "Durracell kanin" der hurtigt skuer lys for enden af "Eriksons tunnelen"
- selv i ufremkommeligt uvejr, men i dag skulle der, mere end kompas og sejl, til...

Gudskelov bød midt-dagen, på en mulighed for redningsplanke, som jeg på det tidspunkt ikke vidste jeg senere ville mangle.

Men nu klamre jeg mig til "den" - redningsplanken =De fedeste ny rock chick - HISPANITAS skoletter
og hold op hvor kan sådan et par sko, have nært magiske kræfter

Så Hurra for sko både hvide og grå, og trods alt Hurra! for ups and downs og ruthchebanedage bare man har den rigtige medicin at tage på - Så kan de jo klares med stil.

Thats the spirit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar